FA | EN | RSS

پنج شنبه, 27 مهر 1396

کیفی سازی خدمات در گیلان،در سایه بهره گیری از پتانسیل نیروی انسانی کارآزموده

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان:کیفی سازی خدمات مستلزم بهره گیری از تجارب کیفی نیروی انسانی کارازموده و دانش اموخته است.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان؛عصر امروز جلسه شورای معاونین این اداره کل با محوریت ارائه گزارش عملکرد،تبیین سیاست های کیفی و نیز بررسی روند اجرایی فعالیت های در دست اقدام برگزار شد.

رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان؛در این نشست ضمن تقدیر از تلاش و پیگیری های مستمر معاونین و کارشناسان واحدهای مختلف اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان؛خواستار جدیت بیشتر در انجام وظایف هر بخش شد.

وی به روند مطلوب فعالیت های در این اداره کل در شش ماهه نخست سالجاری اشاره کرد و گفت:پروژه های مرمتی،گردشگری و سرمایه گذاری بسیاری در استان در مرحله اجرا قرار دارد که تکمیل آن موجبات تحول نظام اقتصادی و همچنین توسعه گردشگری گیلان را فراهم خواهد نمود.

 وی،کیفی سازی خدمات را مستلزم بهره گیری از تجارب کارکنان متخصص و متعهد خواند و گفت: نیروی انسانی کارآزموده و دانش آموخته تعالی سازمان را به بار می نشاند.

علیزاده توجه همه جانبه به توسعه گیلان را امری مهم دانست و اعمال صحیح راهبردهای استراتژیک در استان را درآمدزا قلمداد کرد.

 این مسئول خاطرنشان کرد:زنجیره ارزش ها باید ملاک عمل قرار گیرد و عناصر طبیعی و تاریخی بعنوان ارکان صنعت گردشگری شناخته شود.

علیزاده بر لزوم مطالعه و بروزرسانی دامنه اطلاعات اداری از سوی کارمندان در سطوح مختلف اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان تاکید کرد و بیان داشت:الگوبرداری از سیاست های موفق سایر نهادها ، اجرای استانداردهای اداری و نیز انسجام درون سازمانی باید سرلوحه اقدامات قرار گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در ادامه این نشست آقایان

داریوش ملک زاده رابه سمت سرپرست اداره آستارا،عین الله عزیز پور انبوهی رابه سمت سرپرست اداره رودبار،عادل حسینی کوملایی رابه سمت مسئول امور شهرستانها ومهدی شعبان نژاد رابه سمت مسئول انجمن ها و آموزش معاونت میراث فرهنگی منصوب نمودو از زحمات آقایان علی کاظمی و پردل امیری نژاد تقدیر کرد.