FA | EN | RSS

پنج شنبه, 27 مهر 1396

۴۵۸ ناظر کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران نوروزی را در استان گیلان کنترل می‌کنند

۴۵۸ناظر کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران نوروزی را در استان گیلان کنترل می‌کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از حضور ۴۵۸ناظر در مجموعه دستگاه‌های اجرایی گیلان خبر داد و گفت: ناظران در اکیپ‌های مشترک بازرسی خدمات ارائه شده به گردشگران را ارزیابی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان؛  حمیدرضا آذرپور در تشریح این خبر اظهار داشت: دفاتر خدمات مسافرتی سازمان میراث فرهنگی در قالب تورهای گیلان‌گردی، تورهای زیارتی را برای مسافران برگزار می‌کند تا گردشگران را با جاذبه‌های گردشگری مذهبی آشنا کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از حضور ۴۵۸ناظر در مجموعه دستگاه‌های اجرایی گیلان خبر داد و گفت: ناظران در قالب اکیپ‌های مشترک بازرسی، خدمات ارائه شده به گردشگران را از نظر کمی و کیفی بررسی می‌کنند.

آذرپور با بیان اینکه نوروز را فرصتی می‌دانیم که مهمانان و گردشگران در سایر فصل‌ها نیز به گیلان وارد شوند خاطرنشان کرد: با توجه به آموزش‌هایی که در طول سال به واحدهای پذیرایی دادیم تلاش ما این است خدمات شایسته‌ای را به گردشگران ارائه کنیم.

وی از حضور ۱۲۹ایستگاه اطلاع رسانی با مشارکت سایر دستگاه‌ها نظیر هلال احمر خبر داد و عنوان کرد: بیش از ۹۰۰هزار بروشور و اقلام تبلیغاتی چاپ و در مبادی ورودی، خروجی، ایستگاه های اطلاع رسانی و مدارس اسکان مسافر توزیع شده است.

این مسئول؛ ظرفیت اقامت گردشگران در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمان پذیرها، مجتمع‌های اقامتی،کمپین‌ها، خانه مسافرها و مدارس استان گیلان را بیش از ۷۶۴هزار ۱۰۴نفر اعلام کرد.