FA | EN | RSS

چهارشنبه, 22 آذر 1396

اهداف و وظایف مراکز اطلاع رسانی گردشگری گیلان

اهداف:

1 ـ ارائه تصویری روشن از استان به عنوان یک مقصد گردشگری

2 ـ برنامه ریزی هدفمند در جهت معرفی جاذبه های استان و شناساندن آنها به عموم مردم

3 ـ تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ گردشگری در سطح استان و آگاه سازی مردم از ابعاد گسترده و مثبت صنعت گردشگری

4 ـ توسعه و گسترش اطلاع رسانی از جاذبه های گردشگری در سطوح مختلف جامعه

5 ـ هدایت صحیح گردشگران داخلی و خارجی به مقاصد گردشگری

6 ـ ارزیابی دیدگاهها و نیازهای گردشگران در زمان سفر به استان

شرح وظايف:

  • ·شناسايي وشناساندن جاذبه هاي گردشگري استان گیلان
  • ·توسعه وگسترش اطلاع رساني از جاذبه هاي گردشگري در سطوح مختلف جامع
  • ·تهيه،انتشار وتامين اقلام تبليغاتي با كيفيت مطلوب وبا طراحي جذاب درجهت معرفي جاذبه هاي گردشگري استان
  • ·تبادل اقلام تبليغاتي جاذبه هاي گردشگري(بروشور- نقشه راهنما- كتابچه گردشگري- كارت پستال- لوح فشرده و...)به گردشگران ورودی استان و ارسال آن به ساير استانها
  • ·تقويت ارتباطات وهمكاري با سازمانهاي غيردولتي استان وبهره برداري از همكاريهاي علمي وعملي آنها
  • ·تقويت ارتباطات وهمكاري با بخش هاي خصوصي گردشگري درزمينه هاي اطلاع رساني گردشگري
  • ·بررسي و ارزيابي ديدگاهها ونيازهاي گردشگران در زمان سفر به استان
  • ·برنامه ريزي به منظور نظام مند نمودن برنامه هاي اطلاع رساني گردشگري
  • ·همكاري با ديگر دستگاههاي دولتي براي جهت دهي توليدات اقلام تبليغاتي واطلاع رساني خود با نگرشهاي گردشگري
  • ·همكاري براي برگزاري رويدادهاي گردشگري وفرهنگي با هدف ارتقاء اگاهي نسبت به توانمنديهاي گردشگري استان
  • ·همكاري براي توسعه سفرهاي ارزان قيمت جهت عموم  مردم به ويژه اقشارجوان استان( دانشجويان- دانش آموزان(
  • ·بهره برداري از توانمنديهاي رسانه های گروهی استان در جهت اطلاع رساني ومعرفي جاذبه هاي مذهبي- تاريخي- گردشگري وفرهنگي